Bananlikhet och ugångsminnen med Sandra

Jag är en banan
Inte på grund av att jag är gul
Inte heller på grund utav att jag smakar banan
Nej,
däremot är jag brunprickig

Detta på grund av att jag smulat choklad över mej hela förmiddagen, på NP... illa...





Sandra var här nyss....
Mat.
Haha, kära nån,
pratade festminnen

Och kom fram till en hel del saker.
Moahaha
Typ som att man bör gömma sej bakom tvättkorgar när den andre kissar så man inte ska se
Ungefär på den nivån låg vår seriösa faktor :D

Vi kom även på att...
 ...glas lätt försvinner
...korkar på lysyl, även dom försvinner
...strumpbyxor bör man inte springa ute med
....bilar ska man akta sej för
...sträck på nacken
...stör inte två personer som sitter utanför en dörr
...spela inte piano, då de inte alltid låter bra
... lita inte på andra
...lite bara på sandra och johanna och frida och sófie
...ta jacka
...mosa inte ner någon annan i en säng
...banda hur lakritsgrejen dricks
...tolka allt med en nypa salt
(ååå fyndigt...)


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha det låtemo en bra sammanfattning om vad vi kom fram till ja :D
Fy va kul vi hade...men du glömde sms:et ;)
pusspuss

2007-11-13 @ 18:00:19
Postat av: Johanna

åh nej! utan mig, snyft... tycker om dig!!!

2007-11-13 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback