Förbenade fysik

image256

Oj, vad hett!
Haha eller inte.
Vi är ju alltid lika seriösa.

Jo, men det kom jag och Sandra fram till igår.
För igår tillbringades eftermiddagen med en lite fysikstund. Dock var det fortfarande X olösta uppgifter när jag lämnade Sandra. Rövars. Insikten om att jag måste plugga idag gör med smått deprimerad. Att jag dessutom vet att jag måste lämna min härliga morgonrock för att sätta mej på en svinkall cykel gör det inte bättre det kan jag meddela. Det enda som lyfter mitt humör för tillfället att allas vår älskade (?) Pitbulls musik  strömmar ur högtalarna! Icke dåligt!



Mitt msn mår inte bra. Jag loggas in och ur!
Attsingen



Idag är tanken att jag frivilligt ska vara kvar på deras mattelektion. BARA för att jag måste ha hjälp med dom förbenade fysikuppgifterna. Inte för att jag tror att en viss mr M kan hjälpa mig, utan för att det finns en hel del smarta hjärnor i klassen. och eftersom det är en sisådär 28 uppgifter jag behöver hjälp med, kan dom alla ställa sig på rad och hjälpa mej med en var!  Oj, ibland är ideerna allt för smarta för att vara genomförbara...







Jag lyssnar på den franska musiken.
Booba
Jag får ankhud, ända in i magen
Fy farao, här kan jag inte stanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback