Ner med fysiken, upp med humöret

Nedrans dag!
Det är det här som kallas livet.
Oj, blir det inte roligare än så här?

Usch, det var ingen bra dag. Min och Sandras ilska bubblade över på samhällen och fick oss båda att så smått bryta ihop nere i hörnet. Skit samma. Men vi blir arga, minsann. Det var tur att vi skrev brevet till Johanna. Väldigt tur!
Oj, det är inte ofta jag är i sån här stämning... Men för tillfället så är läget som det är!
Ocj så den ... fysiken! Jag fattar ingenting. Jo, lite. Med betoning på lite.



Okej, stackars alla vilkas humör vi förstörde.. Hemskt ledsen!


Kommentarer
Postat av: KimJ - Vardag & Design hjälp

Ha en bra dag! Kram KimJ

Postat av: Johanna

Jag är så oerhört glad att jag har dig och Sandra, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Tycker om er såå mycket

2007-11-21 @ 19:13:59
Postat av: frida h

jag hoppas humöret stiger. det finns en smärre irritation inom mig med även om jag inte är liak insatt som era små hetingar. I alla fall. livet? ja det kan no va så...

2007-11-22 @ 00:11:03
URL: http://fridahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback