Muskelmänniska

Jag blir alltid lika fascinerad (nja, det är inte rätt ord...) över människor som bara verkar bestå av muskler. Hur lyckas dom? Jag undrar om man är född sån då. Ja, för under mina 14 år av träning har jag inte lyckats åstakomma detta.. (ja, jag vet iochförsej inte om barndans räknas som träning, haha)

Dagens tanke helt enkelt...







Ulrika skjuter fram hakan emot mej,
drar bort luggen från pannan,
tittar på mej med rosiga kinder och säger

"Amanda, är jag het?"

Jag tolkade det då inte som feberhetta.





Och Olle skapade temat på min novell.
Ett Möte.
Ett möte med en sko.
Typ, nån speciell skor.
Dock tror jag inte att jag ska inleda så som jag fick förslag av en person som inte bör nämnas vid namn. Inte heller personens (personernas?) ideer bör nämnas här, offentligt.

Kommentarer
Postat av: Olle

haha... Så illa va inte mina ideér! haha... hoppas att novellen blir bra iaf... :P

2007-10-09 @ 17:42:38
Postat av: Johanna Petrén

Nej Amanda, nämn det inte här...då blir det nog censur ;) Ska bli spännande att läsa fortsättningen. Finns här om du har idétorka! Puss på dig

2007-10-09 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback