Repris på utgång

Okej, jag är trött
men jag hade grymt skoj
(tackar för vi fick hysa in os hos ad)
Vilken klass...
Och Anders hade oväntad sångkunskap
inte illa de

Oooo, jag är trött
Känner att de blir ett extremt osammanhängande inlägg
(tro inte att de beror på samma öde som erik igår..)

Va först hos ad me klassen
sedan bar de iväg till lounge
svinkallt att gå
och lite svårt.
nej, haha (okej, för vissa)

Samma vin som mitt 18årsvin hade johanna
Fy vad gott
farligt gott
Men, de finns gränser

Kära nån, de låter som om kvällen va hemskt
De va den inte
De va riktigt, riktigt kul
Snarast igen
Med en tjockare jacka att ha på sej nästa gång
Typ overall




Oj..
Repris tack

Kommentarer
Postat av: per

stackars ec :(:((

2007-10-14 @ 11:58:58
Postat av: frida h

jag måste missat nåt, vad hände med ec? däcka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback