Studentmössor, Frabre's, Revolt på Hemmet

image237

Frabre´s
Är det inte det mest fulländade namnet?
Jo, jag tycker de....



Helt plötsligt krockar ju allt
dansen,
jobbet 1
skolan
jobbet 2
utgång
jobbet 3
Lussekväll
Det löser sig nog till slut


Ett privat regnmoln. Ett förlorat liv


Kläder
sjal
filt
tofflor
Jag måste se till att fylla på mej själv med värme. Det är kallt i Skene idag. Nej, kanske egentligen inte. Men jag är ingen höjdare på att bli varm. Jo, på sommaren och framför brasor.


Studentmössor provades för övrigt igår. Käre Frans, vad tiden går fort. Snart är man ju stor! eller är man redan det när man e 18? Jaja. Pengarna försvinner i takt med brodyren på mössan (fast den sys ju på...) och .... och vad?
EFter kemiprvoet skedde för övrigt en urladdning igår. Det var nog behövligt. Fast inte för mej, jag hade ju inte prov! Ändå kommer Johanna krypandes med sin arm runt magen och en och annan tår fälls. Vad är det med oss?
Sandra, Johanna... Kära Frans.
Vi ska revoltera på hemmet

Kommentarer
Postat av: sara

du är min underbaraste kusin! det ve tdu väl om?! har saknat dig mycket mycket.

2007-10-18 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback