Tequilarace, med oss (det är bra)

image244


Tequilarace med oss (det är bra)

Det verkar ju Fiah uppenbarligen tycka efter att jag fick min försenade födelsedagspresent :D Man tackar. Här ska blandas drinkar. Det enda problemet är väl att det är så sjukt mycke konstiga saker man ska ha i, så jag får väl vänta två år till då ! Det kunde väl vart värre. Den första jag ska skåla med i glasen blir iallafall Fiah, juppjupp. Eller så kan jag ju alltid köpa, vad blir det, tre glas till, så Frida, Johanna och Sandra kan vara med också. Ja, det ska jag nog. Vi, som är så grymt bra på de där med skålar. (jag syftar på runes och Seans.) Icke dåligt, som vissa skulle säga. Hehe, eller, nåja, de där med bra var en överdrift :P




Julen är snart här.
På torsdag närmare bestämt.
Då kommer flickorna hit, och då ska här bakas pepparkakor!
Tjoho!
Snacka om att vi kommer smälla upp.
Det gör man väl alltid första gången man bakar?!
Eftersom degen är så god...

Kommentarer
Postat av: frida...

bra där:)

2007-10-30 @ 21:18:56
Postat av: Anonym

amanda, jag ser framemot den kvällen... haha... ska vi bestämma datum? haha... glöm inte att glasserien hette lounge!!!

puss&kram

2007-11-11 @ 20:28:47
Postat av: Anonym

amanda, jag ser framemot den kvällen... haha... ska vi bestämma datum? haha... glöm inte att glasserien hette lounge!!!

puss&kram

2007-11-11 @ 20:29:50
Postat av: Anonym

amanda, jag ser framemot den kvällen... haha... ska vi bestämma datum? haha... glöm inte att glasserien hette lounge!!!

puss&kram

2007-11-11 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback