Vive la Sue... hrm, France!

125621-204

125621-202125621-202

Jag kan meddela att jag idag har drabbats av akut ressugenhet. Ojojoj, det bara spritter i mej att få gå omborg på planet och åka iväg någonstans. Wuiiii. Vart som helst, bara iväg ett litet tag. Jag tror att det bara är jag som drabbas av sånna här akuta saker, och tur är väl det, för jag kan meddela att det är grymt jobbigt. Men förhoppningsvis blir det en resa, inte alltför lpngt fram i tiden. Men man vet ju aldrig, tiden ändras.

Men jag tänkte låtsas att jag ska flyga på fredag. För då ska jag iväg över helgen vilket innebär att man ska säga hejsvej till mamma och pappa för ett tag. Jag ska riktigt tänka att jag ska till landvetter....


Men innan dess ska här åkas till borås med sandra och johanna. (tro det eller ej) Handlas ska det göra.. Jag har ju en lista där jag efter denna choppingrunda hoppas kunna stryka lite saker.
Och sedan på torsdag är det åter igen dans på Grand, vilket innebär att jag missar nästan 4 timmar av träning här hemma. Icke bra, men jag får se det som att jag tjänar.
Och på fredag, som sagt. DÅ ska jag flyga!!








Gör så här:
Knäpp med fingrarna så att det bildar ett beat
Upprepa sedan i taktfast (evetuell) melodi

X + Y: ammoniak
X + Y: Cyanväte
X + Y: metan
X: Kol-
Y: -dioxid
X + Y: vattenånga
X + Y: och vät-
X + Y: -gas


Kommentarer
Postat av: Hanni

Ja klart du ska med ! =) Det vore ju kanon kul! Blir det step på torsdag a.k.a imon? =P puss å kram

2007-09-12 @ 08:42:21
Postat av: emma

haha... så du ska flyga till torpet du, jaja, vi får väl se hur det går!!!:D var ska du landa då??;) kramar

2007-09-14 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback