29/12 -08: BSBfrisyr i modern tappning

Konstigt att jag inte hinner skriva bloggen här hemma, när maten serveras, tvätten tvättas, jag tränar inte... Allt är framlagt på silverfat, medan jag hemma i Montpelier får slita för att hinna med allt. (nåja).

Julen här hemma har varit mysigare än någonsin, jaa, man har väl helt enkelt uppskattat den mer. Det ska dock erkännas att jag mest kände mej inslängd i julen, eftersom det faktiskt var ganska svårt att få julkänsla i Montpellier. Man kommer alltså från en någorlunda värme till ett isande sverige där både öron och näsa trillar av, där riktiga julgranar pryder torget och... Ja, det var väl allt. En vecka alltså med hela familjen, Emma inberäknad. Bara en vecka kvar, ich sedan är jag hemma igen. dock slog det mej att det kan bli problem att komma in i lägenheten eftersom att jag lämnade kvar nyckeln, smartskalle!

Och efter att kommit tillbaka till Sverige har jag varit sugen på förändringar- Det resulterade i att jag tog fram saxen och klippte av "luggen" tio centimeter och gav plats åt en het BSBfrisyr, dock i modernare tappning. Se och njut (nåja)



Ja, jag som annars är ganska rädd om mitt hår, eftersom det inte dök upp förrän fem år efter min födelse och efter det behövde tio år för att ens uppnå uppsättbar karaktär. Det är alltså ett under att jag har långt hår just nu.

Konstigt nog finner jag ingen mer inspiration för att skriva nåt. Jag menar, deet som händer mej i Sverige händer ju alla andra med! Därför ska jag nu inte ödsla mer utrymme på den internationella weben och spara dom eventuella läsarnas ögon.

So long!


Kommentarer
Postat av: Emma S

Ville bara önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram Emma

2008-12-31 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback