I lay my head back down för att få lite tid

There's a song that's inside of my soul
it's the one I've tried to write over and over again
So I lay my head back down
and I lift my hands and pray to be only yours
I pray to be only yours
I know now you're my only hope


På något sätt saknas ord eftersom, även om dom är identifierade klart och tydligt i Filmen med stort F.
Kattsingen också att det ändå ska vara lika svårt. 5 siffror, och sedan är det för ett tag borta!





Ja, faktiskt, jag är hemma för att jag har så grymt mycket att plugga.
Pluggar jag? Jo, men jag tog en paus för att mina hjärnceller skulle kunnafå lite ny energi.
Dock började jag tänka, vilket resluterade i att dom nu är mer slutkörda än innan.
Typiskt.

Jag bara vet att jag kommer vara ganska trött på söndag kväll. Dansen börjar i vekcna, och eftersom ja inte har tränat på cirka 2 månader kommer de bli grymt jobbigt att börja, dock väldigt roligt. Nya danstider med, på ont och gott.. Mån, tis, tors, sön. Hur ska jag få tid till allt egentligen?! Prioritera Amanda, prioritera! Jobb, dans, sång, musikal, plugg. Jobb, dans, sång, musikal, plugg. Någonstans ska även klämmas in att träffa folk. Lycka till.




image290

Och oj, vad jag längtar efter sommaren nu.





Och det drar lite grann i mej, eftersom jag fick världens roligatse mail av Raph. hehe.Oj, vad jag saknar Frankrike. Minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback