Släng dig någonstans

image288


Det var då det!

Helg, och den här veckan har varit den längsta nånsin. Den som sa att trean va lättast kan ju slänga sej nån stans! Veckan som kommer bjuder på det mesta, allt från miljöpolitik- coh samhällsprov till projektarbetets första del klar. Attsingen, de här suger rent ut sagt. Dock härligt på tisdag, då vi missar en hel del eftersom bussen tar oss in tillG öteborg och till en viss Ulrika L. Vi hoppas minsann på att vi får sno med oss väskan till vår monter... damdamdamdaaaam!

Och på något underligt sätt har jag visst lyckats äta upp hela stjärnvinsten på x antal kilon helt själv.. Inte konstigt att byxorna blir för små :P Men, som vi alltid säger, det är det värt!

Och jag funderar skarpt på hur jag ska tillbringa kvällen. Hemma och plugga, eller Örby. Okej, man borde int eplugga en fredagkväll, och det har jag heller aldrig tidigare gjort. Men jag kommer behöva skolka hela nästa vecka om jag inte hinner klart med allt.. Skit också!  Okej, de blir Mémé ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback