Tre val i mitt problem

Jag hade tre alternativ.
Alternativ ett var dåligt. Väldigt dåligt
Alternativ två var också dåligt. Väldigt dåligt.

Sedan hade jag alternativ tre.
Det var kanske sämre än de båda andra, och skulle dessutom tvinga mig att till slut välja alternativ ett eller två.



Det är alltså ungefär som att duscha när man tränat.
Kallvatten fryser jag av.
Varmvatten blir för varmt

Sedan kan jag välja ljummet vatten,
Men det är bara tråkigt vanligt och ordinärt och är varken det ena eller andra, och det skulle till slut tvinga mig att välja något av de andra alternativen,

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var minsann mycket trevligt att konversera en stund idag via telefon. Jag har saknat din röst ;)

2008-03-27 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback