Kan någon köpa mig ett nytt Fokus?

Jag har vandrat bort.
Bort från det jag en gång ansåg viktigt
Än.
Det gör jag än.
Det är bara det att mitt liv är omprioriterat.
Skit.


Jag snurrar i solen och yrseln blir befintlig. Så stannar jag men världen fortsätter. Det är i stadiet jag befinner mig. Världen snurrarr och jag hinner inte med. Svårt att sätta fingret på. Svårt att... men det är livet. Livet. 

För första gången förstår jag innebörden av att
Livet är dagarna vi räknar

Livet är dagarna vi räknar 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men det krånglet slipper jag eftersom världens bästa Bibi ville hämta mig på flygplatsen, så fruktansvärt gulligt! Jag ska ha det riktigt roligt den veckan! Allt väl med dig förresten?

Postat av: k

amandaflickan...
jag ska allt sätta fart på dig.
haha. nämen te å filosofi någon gång...
(eftersom vi verkar ha så mycket tid...?)

2008-05-14 @ 07:37:56
URL: http://kosmea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback