Vi.

image307image308

image309

Ack, lite kul har vi ihop.
Och det var sista året med dansuppvisningar för hela min framtid och detta resulterade i både en och två tårar när jag begav mej hemmåt. 15 år av mitt liv. 15 år har dansen vart där. Och nu är den bara borta. Snyft. Och inte blev öhonen torrare när jag fick blommorna och kortet av Hanna. Ååå! Ja... Men att hon kommer till höst eller vår känns ganska bra. Mycket bra. Hanna, se bara till att itne träffa nån italienare i sommar! :P Nej, men de känns faktiskt ganska konstigt. Trösten får vara att vi har sommaren framför oss, och vi vet hur det går när vi är tillsammans!!
Snyft!


Hanna och kanske en och annan bild

Kommentarer
Postat av: Hannut

Ack ja min kära frans, vad ska dansen bli utan dig?! ;( snyft snyft.... Men tänk så här, om jag träffar en italienare och flyttar dit har jag ju rätt nära till France :) hehe, aja, vi får umgås mycket i sommar och ta igen all tid vi kommer att missa i höst! Sen kommer jag ju som sagt och hälsar på på loven :) hehe, då minsann blir inte frankrikes gator säkra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback