Fjortonde dagen i Montpellier

Tack!! Internet är nu tillbaka och jag ka återvända till verkligheten och åter igen kontakta omvärlden. Puh. Nu har det dock gått så lång tid sedan jag uppdaterade, så det kan bli svårt att berätta allt vi gjort. Men en middag har hunnits med, utgång och en utbjudning. Hehe, jag tackade nej för att återupphålla mitt jag.

Snart kommer iallafall Kaspar och Sara och vi ska dinera ihop, tillsammans med Anna och Hanne. Oj, jag måste säga att vi har det väldigt roligt ihop. Senare blir det till att gå ut igen, och det är så härligt, allt är öppet, alla är så trevliga, och... ja, det är verkligen så långt ifrån utgång i Sverige som man kan komma. Jag stormtrivs.

Hjälp. Jag får återkomma. Imorgon.
Förresten, tack för paketen hemifrån, jag har levt på chokald dom senaste dagarna.. mums.




Och så här ser jag ut när jag är redo för utgång i det stora Frankrike. Lägg märke till det fabulösa Eiffeltornet runt armen, hehe. (ja, glöm för all del inte hjärtat heller, det är Johanna som ligger bakom det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback