Sjunde dagen i Montpellier



Ööööööööö....
Jag är sjukt trött... Vaknade nyss efter en sen natt på jag vet inte hur många dansställen. Vi begav oss först till Cirkus, dock var det fruktansvärt mycket folk. Detta resulterade i att vi redan vid ett-tiden gick vidare till ett annat ställe. Och ett annat. Och ett annat. Roligast var nog ändå salsaklubben på slutet. Men, hastigt och lustigt lämnade vi även den, och jag och Anna var hemma i lägenheten vid fem. Klockan halv 6 kröp jag till slut ner i sängen. Och nu ä jag alltså vaken, solen strömmar in genom fönstret och nu är tanken att ja ska bege mej ut för att köpa ett par nya skor. Ja, jag måste verkligen ha det eftersom mina ena par skor redan håller på att gå sönder, och dessutom har jag fruktansvärda skoskav. Hela lilltån är nämligen en stor blåsa. Mums.

Okej, dags att pallra sej upp. Bra Amanda. Bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad föreställer bilden? Mamma o syrran

2008-10-18 @ 22:21:31
Postat av: Amanda

Så ser det ut nä jag tittar upp från sängen. Ut, blå himmel och strålande sol.

2008-10-19 @ 12:20:25
Postat av: Amanda

Så ser det ut nä jag tittar upp från sängen. Ut, blå himmel och strålande sol.

2008-10-19 @ 12:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback