Tionde dagen i Montpellier 2

Jag har precis vart ute och rännt för att handla lite frukt till kvällens filmkväll. Och, hör och häpna, jag har hittat världen bästa märke, TopBudget. Ja,  det innebär precis vad namnet säger. 10 ägg för en euro, fyrahundra gram choklad för en och en halv euro, en påse tortillini som räcker till fyra personer för också det en och en halv euro. 2 liter läsk för noll komma trettiotre euro och två liter glass för en komma förtiofem euo... ja, så här kan jag hålla på i evighet.Lycka!


Kommentarer
Postat av: Olle

ojoj, hade inte du slutat med choklad? :P

2008-10-22 @ 11:08:53
Postat av: Amanda

Jo. Men, MEN, dom har ingen ersättning till choklad här, det vill säja varken sojabönor eller solroskärnor eller något i den stilen. Däröfr har jag fått gå tillbaka till mit gamla (L) liv.

2008-10-22 @ 13:40:58
Postat av: Emma

Haha! När jag ser dig sådär känner jag igen dig syrran...:)

2008-10-22 @ 20:29:29
Postat av: Olle

Men det känns bara bra att du börjat äta det igen... som en lugn visshet i en orolig värld eller nåt... :P

2008-10-23 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback