15/2 -09: Önskas lockar?

Då kan jag meddela att dessa godingar fungerar mer än utmärkt, både att ha udner dagen coh att sova i. Dessutom blir man grymt het i dom, inte sant? Till dessa avnjöts världens största (?) fruktsallad och två kanelbullar. Yammy!





Dagen har i sin helhet varit väldigt lugn, och jag har väl egentligen inte gjort så mycket mer än att suttit i solen och ätit en pizza, druckit äckligt kranvatten och legat i sängen och kollat på Debatt (jag är fast). Och varför nu denna lugna dag? Igår kväll var vi nämligen hos Randi där kvällen spenderades med det vanliga gänget på skolan + tio fransmän; och för första gången var det en hel drös som faktiskt var riktigt snygga. Vi alla svenskor satt väl och smådregglade, höhö. Väldigt trevligt var det hur som helst, franska utbyttes och vi åt en hel massor, mums!

Nej, nu ska jag dra mig mot sängen, be för att lockarna blir bra inför morgondagen och läsa min Glamour!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, så blev det då inte, då jag försökte rulla upp mitt hår....jag tror du var jättesnygg i morse. Ha det underbart min lilla:)

2009-02-16 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback