28/2 -09: En kväll med tårar

Igår var en sorglig kväll då en riktigt skön halva av gänget försvann. Vi begav oss, 30 personer till resto och avnjöt underbar mat. En och annan tår fälldes, innan vi begav oss till Le Montpe'L. Dock får jag nog lov att meddela att jag inte kände mig jättesocial, eftersom jag och JP fastnade i skarpa diskussioner. Men det var iallafall trevligt, och så slog det mig att det nu faktiskt är möjligt för mig att uttrycka mina åsikter och nyansera. Hur gick det där till?




Heiko (Tyskland) De-numera-inte-fullt-så-bleka-svenskan Kristina (Slovakien)
Höhö, ser ut som något slags formellt foto.. :P men så såg iallafall en tiondel av oss ut!


Dagen idag blir hemskans lugn. Lite brev ska skrivas, jag ska väl städa och förbereda nästkommande exposé. Och så gråta en skvätt. Sniff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback