3/2 -09: Min lägenhet raserar

I morse kom min rumskompis Marla inspringandes i mitt rum och ropade att lägenheten skulle rasa samman. Jag fick smått panik och hoppade upp från stolen där jag i lugn och ro satt och övade på min exposé - vad sjutton menade hon? Hon drog in mej i sitt rum, och mycket riktigt så höll lägenheten på att rasa. En massa färgflagor hade trillat ner från taket i hennes säng och det hade börjat droppa en massa vatten från lägenheten ovan. Fråga mej inte vad det var för vatten och ge mej inga förslag, jag vill helst inte veta...  Så hon fick snabbt dra in alla sina grejen i det andra rummet och kvar fanns bara en säng full med färgflagor och vatten. Ja, det kanske kan låta lite komiskt men jag är faktiskt ganska nervös över att lägenheten inte ska stå kvar när jag kommer hem.... Det är bara till att hoppas på det bästa och prata med hyresvärdinnan, vad hon nu kan göra. Jag säger bara tack och lov till att det inte var mitt rum som blev drabbat. Än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback