6/2 -09: Dagens (hippa) outfit

Fredag, igen. Hittills har den varit helt underbar, det började med att lektionen tillbringades utomhus på ett café, inte en helt illa start på en fredag i montpellier.  Den fortsatte vidare med att vi allihop gick till ett pannkakeri (på svenska) och åt salta pannkakor med ost, tomat, championer och skinka, efterrätten blev sockrad pannkaka med glass och jordgubbssylt. Behöver jag säga att det var mysigt?

Sedan dess har dagen flutit på i en härlig dimma. Jag har tillbringat timmar med att bara sova, njuta och läsa, andas in Montpellier lite grann alltså. Nu är jag dock vaken, med en kanelbulle i magen och tomtegröt på spisen. Så laddar man bäst upp för en kväll i goda vänners lag!




Eftersom jag är en sådan oerhört modebloggare får jag även lov att presentera dagen outfit: (Kolla inte den hypermoderna nytänkande posen. Jag kallar den "jag-tror-jag-kan-bli-något-för-jag-är-så-snygg-och-rolig")

Svarta mjukisbyxor ...
... med ett rosa flanellnattlinne istoppat
Grymt snygga blåa halkvänliga tofflor (tillverkade för gamlingar så att dom inte ska halka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback