12/1 -09: Fransk fruktsallad med blomjuice

(okej, var tvungen att ta den hurtiga rubriken, annars hade inlägget i sin helhet låtit alldeles för sorgligt)

Ja, visst trivs jag som student i Frankrike, det tror jag inte ni undgått. Men saken är den att det inte alltid är lätt, det finns de dagar jag bara önskar att jag vore hemma. Detta resulterade i att jag idag var hemma från skolan. Begav mej istället till IKEA för att få min Sverigedos. Marabou, saltgurka, hushållsost, jordgubbssylt... en hel del hamnade i min gamla WILLYSpåse. Så nu sitter jag här, längtar hem en skvätt och knaprar choklad.

Var ute en sväng med, tänkte att det inte kunde bli en lika stillasittande/liggande dag som igår. Och det är vår, det är det.


Vår i parken

Min efterlängtade macka (brödet ser nästan grovt ut)



Fransk fruksallad. Banan, apelsin, äpple, kanel och blomjuice (fleur d'organger) från apelsin (vrålgott, jag är beroende)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback