31/1 -09: En kväll med vin/öl/drink/shot



Jag är nyss hemkommen och jag har haft det väldigt roligt  sedan klockan halv tio. Mötte upp alla de andra vid Comedie, ja vi brukar väl bli 10 stycken eller nåt, och sedan begav vi oss till Cirkus. Knödde (?) oss ner i soffor och drack vin/öl/drink/shot. Ja, nu drack jag givetvis inte allt själv (vilket kanske folk kan tro när man bloggar 2 på natten) men vi hade det väldans trevligt iallafall. Men när baren stängde beslöt vi oss för att dra oss hemåt, alla var ganska så trötta. Fick sällskap av Cristoph hem, så det var vänligt att jag slapp gå hem själv. I natt var det faktiskt extra mycket folk i parken, och till och med när jag hade sällskap kom folk fram och ville ta kontakt (vad nu det innebar). Nej, att gå genom parken låter mer idiotiskt än vad det är, den andra vägen är nämligen helt rak utan flyktväg om något skulle hända. Man är inte helt dum!

Sov gott, nu ska jag krypa ner jämte ett varm element (i brist på sällskap; exempel Pyllerå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback