21 juli -09: La Plage Nauzan

Dagarna här tillbringas ju mest på stranden, det ska erkännas (även om det är känt att jag hellre vill ha julmys). Morgnarna är ganska så lugna på La  Plage Nauzan, men på eftermiddagarna fylls stranden till 100 procent, det vill säga att man knappt kan gå ner till havet för att bada då det inte finns någonstans att trampa på grund av alla människor som ligger ner och solar. Lite (läs mycket) för trångt för min smak men vad gör man inte för att utnyttja sommar och sol (jag måste ju trots allt bygga upp brännan igen efter operation).

Och morgonen idag började alltså likadan, stranden. Nu har vi precis ätit en kall sallad med ris, ganska så gott. Dock saknade jag grönsallad med sås, deet har blivit min favoritsallad (för mormodern kan verkligen göra en god dressing). Nu väntar en lat eftermiddag i sängen med Paris New BFF då hela natten tillbringades på nattmarknaden (en stor marknad på stranden från klockan 22.00 till 02.00).













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback