24/6 -09: Svensk frukost

Idag vaknade pojkarna och deras två kompisar upp vid halv nio, och jag var redan nere i köket och gräddade pannkakor till mig själv som frukost. Men fick jag ha dom för mej själv? Icke sa nicke, Rafaël kollade in fatet och frågade om han fick ta en. Japp, då bestämde jag mig för att göra svensk brakfrukost. Ja, så långt det gick iallfall. Dom fick pannkakor, varm choklad och juice. Stekta ägg och varma mackor med skinka och ost. Skorpor togs fram och hela fatet med grönsaker gick åt. Det blev alltså en väldigt populär frukost, bättre än en skinkskiva och actimel iallfall - vilket är deras vanliga frukost.

Kommentarer
Postat av: mor

Låter ju fantastiskt gott...är man bjuden?

2009-06-24 @ 12:19:56
Postat av: Syrran

Tänkte precis samma.. Gott gott. Kan man kanske bli erbjuden samma service när vi ses??:)

2009-06-24 @ 20:49:59
Postat av: OLESSIA

gott med pannkakor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback