Nyopererad och fin

Nu har jag äntligen kommit hem från sjukhuset - nyopererad och fin,
Allt gick bra igår, kom till sjukhuset halv nio, och efter undersökning beslutades det till 100% att en operation behövdes. Med en gång blev jag inlagd på tt rum. Smycket och linser åkte av, dropp kopplades in och ett besök i duschen blev av. Sedan gick allt faktiskt ganska så fort, jag kördes ner till oprationsslen och helt plötsligt sov jag. Sedan dess har jag ju inte jättemånga minnen, jag vet att jag frågade hur lång tid det tar att vakna, och sjuksköterskan klappade mej på huvudet och sa att jag redan var vaken. Även Albane berättade att jag hade tittat på henne när jag kommit tillbaka upp på rummet och sagt att jag måste ut och springa. Hehe, det jag är met förvånad över själv är att jag faktiskt klarade av att prata franska trots mitt tillstånd. Men nu är jag iallafall hemma, med en hel massa mediciner. Men det ska nog bli bra detta, snart frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback