13/3 -09: Smygreklam eller inte, det är svenskt!

Fredag den trettonde verkar då inte så olycksdrabbande för mig. Det är den varmaste dagen hittils, då termometern i skuggan av en byggnad landade på 24 grader. Vi gick en retrorunda i fantastiska butiker, köpte kulglass och solade som katter på en kyrktrappa. En fågel bajsade mig rätt i huvudet, men vad gör väl det när man i goda vänners lag kan skratta åt det, och få håret sköljt mitt i centrum av Montpellier. Jag gick hem, fann ett paket till mig och såg avsänderen. Tack familjen, ni är dom allra bästa!











Kommentarer
Postat av: mamma

Va bra att paketen kommit fram. Gick inte från Sverige innan i tisdags o redan framme! En eloge till posten får jag säga...hoppas det räcker ngr dagar iallafall. kram

2009-03-13 @ 18:07:27
Postat av: Amanda

Tusen tack mamma. Fantastiskt!

2009-03-13 @ 18:25:16
Postat av: Ulle

Jag tycker det är väldigt underhållande att läsa din blogg Amanda. Känns som om jag får ta del av ditt äventyr/din dröm lite. Själv är jag i ett fortsatt snöigt Oslo. Längdskidorna på, det är härligt det, men visst börjar jag längta efter sol och vår! Annars går det bra med läsning och jag är motiverad! Ta hand om dig nu och Njuuut av sista tiden (som säkert inte blir den sista i Frankrike för dig).

Kram

2009-03-13 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback