18/3 -09: Så blir du av med en efterhängsam fransman

Jag var i eftermiddag homosexuell, upptagen med min flickvän i parken och tyckte att män borde försvinna. Va, vad menar jag? Jo, idag satt jag och Julia (tyska) i parken efter skolan för att sola oss och ha det gott, men efter bara en halvtimme kom en envis fransman och förstörde friden. Efter att han fört en ensidig konversation och försökt få oss att prata i cirka tio minuter gav Julia upp, tittade på honom, la sin hand på min och sa att hon ville vara ensam med sin flickvän. Höhö, jag var inte sen att haka på och sa att det är just detta som får tjejer att dra sej till tjejer; män kan aldrig låta en tjej vara ifred! Fransmannen tittade ganska storögt på oss och tände en tredje cigarett, varpå han lite tyst mumlade att han skulle gå till Polygone... Japp, så enkelt var det att bli av med honom! (nåja, vissa detaljer har utelämnats för allas trevnad, men i stora drag var det så där det gick till)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback