30/3 -09: Första hemlängtan



Usch nej jag mår inte bättre. Vit i ansiktet, fruktansvärd frilla, mer svullnade ögon, huvudvärk, tendens till illamående, hungrig. Jag blir alldeles jättekinkig när jag blir sjuk har jag upptäckt; jag tycker det är jättejobbigt när man måste göra allt själv, jag hatar att sitta som i celibat i flera dagar utan någon att prata med och jag längtar hem någon jättemycket. Dessutom blir jag alldeles blödig så när jag idag mottog ett 3sidigt långt brev skrivet på rim och rosa penna kunde jag inte låta bli att fråga mej vad jag sjutton gör i Frankrike! Tack du.

 (dessutom har jag tagit ut linserna, och ni som känner mej vet att om jag gör det, då är det illa...)

Kommentarer
Postat av: Olle

Din stackare...

(o hur klarar du celibatet..? :P)

2009-03-30 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback