4/3 -09: 10 tequila senare



Igår, en helt vanlig tisdag begav vi oss till studentnatten på Australian Bar för att umgås och så dansa lite granna. Efter gårdagen "tupplur" var jag ju ganska så pigg och därmed redo för kvällen; trodde jag. Innan min mage började strejka. Jag tryckte därför ner en ipren och två alvedon och begav mej till Place de l'Europe för att möta upp dom andra. Medans dom levde på drinkar för 4 euro, tequila för 2 (Heiko beställde därför till alihop) och öl för 3, klunkade jag cola. Jag lever på att det iallafall är lite nyttigare... Men jag hade hur som helst riktigt kul, och efter att ha dansat på ett fullproppat dansgolv, tackat nej till flertal drinkar och börjat få skoskav satte jag mig på trammen hem. Vid tvåtiden var jag hemma, och nu sitter jag här. Snart skola, sedan post och hurbetalning, och sedan utflykt! Ska ta mycket kort :D

Kommentarer
Postat av: Ullle

Amanda, det låter som om du har det underbart... Du längtar inte hem va? När kommer du till Sverige?

TÄnkte på dig idag, kom över en fransk artist på Spotify och lyssnade förundrad. Det är ett vackert språk, det må jag säga. Hoppas du njuter av att vara där fortsatt.

Kram från din vän

2009-03-04 @ 20:10:58
Postat av: Amanda

Ja, jag har det väldigt underbart, men nu är det bara fem veckor kvar. Vart sjutton tar tiden vägen?



Jag hoppas att du har det precis lika roligt som jag, det är nog få förunnat. Tänk, snart ett år av läkarlinjen, du är bra duktig du.



kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback