7/3 -09: Mot bageriet



(Mamma, jag gjorde det lite fina grimasleendet för dig. Jag kunde ju inte göra det allra värsta...)


Morsning. Nu sitter jag här, pigg som en nötkärna om ska bege mig till bageriet för att köpa något gottigt, det är ju trots allt helg (och då får jag frångå mitt choklad- och kakförbud). Kvällen igår var iallafall hemskt trevlig, vi begav oss allihop till Circus för att umgås och ha de trevligt. Tanken var att vi vid 12-tiden skulle dra oss till en fransk tjejs lägenhet, men varken jag eller Kristina var så lockade eftersom det dels var kallt inatt och dessutom var vi båda ganska så trötta. Därför började vi dra oss hemmåt, innan vi hör snabba steg bakom oss. "Shit, vad händer nu?", var min tanke. Men så inser vi att det inte var så farligt, bara Jamel och JP, höhö. Dom tittade på oss, skakade på huvudet och frågade om det verkligen var så smart av oss att gå själva hem, och så drog dom med oss in i Jamels bil. Skjuts ändaframm till grinden blev det, riktigt lyxigt :) Dom är för omtänksamma (så du behöver inte vara orolig mamma)

Dagen idag blir lugn. Ska städa, göra ett nytt föredrag (eftersom Thierry tyckte det förra gick bra ville han ha en fortsättning, puh) och så ska jag minsann utnyttja solen! Fantastiskt väder här idag så jag ska passa på att bli lite rosig. Men först; bageriet som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback