8/3 -09: Jag har abstinens

Jag skulle gjort precis vad som helst just nu för att kunna springa över till Videomix och plocka ihop världens största godispåse! Geisha, salta K, krokodiltårar, mars.... Fy farao vad gott! Problemet är väl att närmsta videomix ligger cirka fyra timmar bort med flyg, och att jag dessutom har chokladförbud. Jag börjar dock tveka på att jag verkligen vill ha detta; Jag mår inte bra av det och dessutom kommer flera chokladföretag gå i konkurs.

Ge mig en turkisk peppar någon!


Kommentarer
Postat av: Olle

åh. saltlakrits!

2009-03-08 @ 22:54:21
Postat av: Amanda

Fy farao vad gott det hade vart och stoppad in en hel näve i munnen...

2009-03-09 @ 07:20:57
Postat av: Fanny

Gott med godis :)

Postat av: mor

Det kommer mera....jag postar ngt idag, puss min flicka.

2009-03-09 @ 08:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback