9/3 -09: Min kära Sofie Nilsson, och så den lyckligaste dagen



Jag saknar min Fialia jättemycket. Tänk när vi tog våra skogspromenader i en pisseblöt skog, klockan halv tio på kvällen bestämde oss för att åka in till Varberg för en underbar kväll, stoppade munnen full med blåbär och to undervattensfoton i en iskall sjö. Åh, vi ses snart.


Ibland funderar jag på vilken den allra bästa dagen i mitt liv var. Den bästa perioden måste defenitivt vara den nu, men den dagen då jag var allra lyckligast måste ha varit min studentdag. Och hur kom jag nu att tänka på den? Jo, jag såg videon på youtube. Jag blev riktigt nostalgisk, och längtade bara tillbaka. Jag kommer ihåg känslan när man sprnag ut, minnesluckan på scen. Champagnefrukost och lastbilsåk. Musik och rop, skratt och gråt. Och så inföll sej helgen så bra... Åh, jag saknar det verkligen, och jag får nästan ont i hjärtat.



Ni som har studentdagen framför er har ingen aning om vad som väntar, fastän man gärna vill tro det...

Kommentarer
Postat av: Olle

Min bild, eller?

2009-03-10 @ 19:26:39
Postat av: Amanda

Jupp! Känn dig stolt :P

2009-03-10 @ 21:57:06
Postat av: mor

så fina du o Fia e, kram till er båda.

2009-03-11 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback