21/5 -09: Lite sådär extra fransk





Puh. Efter två timmars cykeltur med pojkarna känns det skönt att vara hemma igen. Vi cyklade till golfklubben, jag blev åter igen presenterad för 100 personer, och så lite fika. Nu sitter jag dock här på mitt fantastiska rum. Ganska så stort, stor garderob, stor säng, två gigantiska fönster... Jag har det alltså väldigt bekvämt. Och med mitt väl utvalda linne känner jag mig väldigt fransk.

Jag lovar att snarast ta lite kort på huset och omgivningen så ni får se hur jag kommer passera min tid här!

Kommentarer
Postat av: Olle

Amanda, golfklubb! D här låter bra. Är du typ som kinesen i Desperate Housewives då, förutom att du inte ska vara surrogatmamma? :P

2009-05-21 @ 17:50:43
Postat av: Amanda

Kinesen? Jag får med svansen mellan benen meddela att jag aldrig sett de där programmet....

2009-05-21 @ 18:08:48
Postat av: Hanna

Åh Amanda så bra du verkar ha det!!! Och så väldans brun du är!! Haha.. hoppas du har det braa :) Ingen hemlängtan än på ett tag antar jag? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback