22/5 -09: Slingriga vägar med bilar i 100

Idag blir det till att återgå till vardagen, pojkarna ska till skolan och jag ska minsann få köra dom. Gulp. Trafiken är egentligen inga problem, men det är vägarna där emot! Dom slingrar sig som värsta bersvägarna genom åkrar, och man ser verkligen ingenting i kurvorna. Att vögarna dessutom bara rymmer en och en halv bil och att de andra (dock få som tur är) bilarna kör i 100 gör inte saken bättre. Önska mig lycka till!

07.40. Vad tänkte jag med. En timme för tidigt gick jag upp idag och jag tyckte de va så konstigt att de va så tyst. Men de bortsåg jag ifrån när jag öppnade fönstrena, och bäddade iordning sängen. Tur är väl iallafall att solen skiner på en klarblå himmel med fågelkvitter som sällskap. Nu ska jag ha en härlig dag! So long



Öööh, snyggt. Kan ni se att det är fint väder månntro?

Kommentarer
Postat av: Fanny Soupraya

Amanda! Vad roligt att höra att du är i närheten av Paris! Jag befinner mig just nu på rivieran men funderar på att testa på en andra aupair-omgång i Paris efter sommaren! Hur länge blir du borta?



Kram!

Postat av: mamma

Låter läskigt med vägarna...kör försiktigt!

2009-05-22 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback