23/5 -09: In i bilen med främmande människor

Okej, jag blir presenterad för femtioelva människor, men idag är jag extra skraj. SKulle först till någon Ben (jadu, fråga mej inte vem de va) men nu var planerna ändrade; nu ska jag till någon jag aldrig ens hälsat på (Yann, vackert namn, ehh). Skumt kan man tycka, och ja, det är det med. Samtidigt ska jag ta vartenda tillfälle att knyta kontakter; efter den här vistelsen SKa min franska vara helt flytande (jag ska dvs även kunna prata verslangue). Stressen knyter sej dock i magen eftersom jag varit ute hela dagen, på golfen, i köpcentrum, i mataffärer, på barnkalas... Ja, vart har jag inte varit! Nu är iaf bissarna borstade och jag ska försöka kontakta ett visst födelsedagsbarn i Italien... So long!




Grön tanborste med en krokodil, wooow, snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback