Okej Syster.

Syster tvingade mig att uppdatera. Här får du.

Det är allt bra skumt. Nu är jag ledig och nu har jag aldrig tid för datorn längre. Jag flyger runt, handlar, städar, lagar mat, bakar, letar recept. Jösses! Är dessutom tillbaka i Frankrike efter Sverige med fortsatta blandade känslor. Jag saknar mamma, Isak och pappa. Jag saknar farmor och farfar. Jättemycket! Det kanske var en dålig ide att komma hem, man liksom får förtränga dom när det går för långt mellan mötena så att man inte spricker av saknad.

Så jag fyller ut dagarna med promenader nu när jobbet är slut på campingen. Jag säger mitt dagliga Bonjour till de 4 män (idag 5) som lägger nytt tak på en gammal lada; de som hejar på mej när jag powerwalkar. Jag hör en tuta någonstans och barnens klasskompis mamma vinkar glatt. Så dyker en kompis upp bakom ett hörn och jag fastnar i för långa samtal. När sjutton hände allt detta? När sjutton började jag känna befolkningen i Guerard? Det har gått om Skene för länge sedan och jag vet inet vad jag ska tycka.

Det var det. Varsågod Syster.




Denna Amanda har nu bytt halsband, innehåller ytteligare två leverpastejmackor men sitter fortfarande med samma tuban.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack. Vad fint:)

2009-11-10 @ 07:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback