Blött sällskap

Jag trodde jag skulle svimma igar, helt allvarligt. Jag hade namligen sallskap i duschen. Stod som vanligt och tvalade in mej nar jag ser nagot stort; harigt jamte mej. Varldens storsta spindel hade bestamt sej for att utmana mej. Jag har aldrig i hela mitt liv sett en sa stor, fri spindel. Tank er en femfrona som kropp, med hàr och langa ben. Jag visste inte ens hur ja skulle doda den! Sa jag skrek och skrek, Ben kom uppspringande och fragade vad som stod pa. Jag pa med handduken och kutade fort till mitt rum. Dar stannade jag, och lyssnade till Ben's ropande stamma: "OOOoooooossssste" (=forsvinn, shas)

Och idag ar tyvarr min sista dag som tanaring och jag har angest. Jag tycker inte alls det blir kul att fylla 20. Nasta jamna blir for sjutton 30 och da ar man ju lite som stenaldern. Usch. Men jag ska forsoka njuta. Det blir iaf sushi till lunch pa nyoppnat stalle. Ikvall ska dok familjen fira mej, och det blir restaurang med Albane, Emelie och Sophie (kompisar till Albane som hjalpte mej vid operationerna)

Nu, hart jobb!


Kommentarer
Postat av: mor

Ha såååå underbart ikväll då!

Fick han död på spindeln?

2009-10-09 @ 15:58:17
Postat av: Emma Söder

Vill bara gratulera på födelsedagen (även om det är imorgon). Hoppas du får en jättefin dag!

Det är faktiskt inte så farligt att vara 20, så du behöver inte ha nån angest;) Stenåldern var för längesen... ;)

Kramar!

2009-10-09 @ 18:59:21
Postat av: Syrran

Näe. Du är för tusan inte gammal. För övrigt är det väl bra att bli äldre o klokare??:) Önskar jag kunde komma insjungandes med en tårta i morgon!! Tjalalalalalalala, hon är 20 år idaaa....

2009-10-09 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback