Vi ser trots allt samma màne

Sà gar jag och hunden i nattmorker och utbyter tankar. Skattar oss lyckliga for livet och onskar oss glittrig sno under tva stjarnfall. Ser Disneylands tva ljuspelare som stracker sig upp mot skyn och undrar om gubben pa manen ocksa kan se. Mar bra over att farmor och farfar, lilla Elsa, familj och syster ocksa kan beskada samma mane och invaggas i trygghet. Ar glad over att jag befinner mig i mitten pa varldskartan och tanker pa allas ouppfyllda drommar om Paris. Tanker att jag och hunden ar ganska lyckliga som far ga runt under en stjarnklar himmel strax utanfor Staden i varandras tysta sallskap.



Kommentarer
Postat av: mor

Oj, va poetiskt!

2009-10-25 @ 14:31:24
Postat av: Anonym

Du ska veta vad jag coh Zorro kommer fram till mycket under var nattliga aventyr

2009-10-25 @ 16:20:22
Postat av: Syster

Förstod ju inte att det handlade om familjen innan mamma berättade, då såg jag guatemalaflaggan, mamma o pappa osv. Och - nu sitter jag här och lipar. Söta syster.

2009-10-27 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback