En underbar natt

Vilken underbar kvall och natt, cilken underbar fodelsedag. Jag slutade jobebt vid fem igar och agnade en timme at skype och paketoppning fran familjen. En svensk fodelsedagssang fick jag ocksa och det kandes som att dom var har, bortsett fran att jag inte kunde krama om dom som tack.

Vid 7 begav jag mig ivag, dresscode snofsigt. Yann tuffade in med mej till Paris och Champs Elysee. Bortskamd ar avd jag blev, en chauffor kom och oppnade dorren for mig och jag forsokte val kliva ut lite sadar svalt snyggt med benen ihop, hoho, det gick som det gick. Bilen kordes ivag och parkerades medan vi klivade in pa restaurangen, fick jackorna tagna och stolarna utdragna, precis jamte triumfbagen. Det var en skandinaviskt restaurang och jag tror aldrig jag tidigare njutit av mat sa. Det blev en fransk ceacarsallad for mig till forratt och sedan gravad lax med sma potatisar i dillsas. Ost, champagne, vin, grovt brod och en chokladdessert blev det med.Present blev jag alldeles for bortskamd med.

Vidare begav vi oss till Duplex, en klubb pa Champs Elysee den med. Vi hamtade upp Carro och Fanny och en vinflaska blev min (den star dock lika fint ooppnad). Vi hade en fantastiskt kvall med goda drinkar, fantastiskt musik dock alldeles for patrangande manniskor (det ska val racka med att man slar bort deras hand en gang?)

Vid 5 somnde jag harligare an nagonsin, och min 20arsdag kommer jag att minnas lange...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback