Browniekräm... mums!

Som vanligt har jag intagit receptionistrollen, men smutsar ner den med att mumsa browniekräm (det ar godare an vad det later)

Gardagen tillbringades som redan namnt pa Louvren, och vilket fantastiskt museum sen! Dock blev eftermiddagen gaanska sa stressig; golf, teater och studsmatta stod pa chemat och jag tillbringade eftermiddagen som chauffor. Puh; trotthet var bara fornamnet!

Tanken var darfor att jag skulle sova tidigt, men sa ringer Joosts (min chef) son. Och vad ska jag saga... mums! Det blev ett glas pa Chez Lui till det var alldeles for sent, och jag kan meddlla att hans personlighet var annu battre an hans utseende (hur nu det var mojligt, hoho)

Men nu, En O i Havet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback