Min syster är iallafall vackrast



God morgon. Här sitter jag i godan ro med en kaffe direkt från maskinen - koffeinfritt dagen till ära. Till detta doppas en Marabou Dajm och magen skrockar belåtet. Och så funderar jag på gårdagen.

Jag kan mycket väl förstå att karlarna blir tossiga i Guatemala när Emma (lång, blond, vacker) strosar fram. Jag kan också förstå att folk är ganska häpna i Turkiet, och till och med att dom i Spanien slänger ett extra öga. Men nu befinner jag mig tre timmars flyresa från Sverige, i modets huvudstad med studenter från hela världen. Jag har varken silikonbröst eller långt blonderat hår. Jag ser varken ut som en extra vacker tjej eller har någon flashig klädstil. Änå tittar folk, visslar, tutar - igår tog dom till och med kort inne på jobbet. Jag undrar, vad är det med fransmän?


Kommentarer
Postat av: Syster

Ah vad fint. Jag skulle kunna saga detsamma. Vem behovar tuttar??? Haha. Glad pask finaste

2010-04-02 @ 02:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback