Min franska kärlek











Franskan började med Brigitte, troligen den bästa franskaläraren man kan få. Verb, ord, övningar.
Sedan kom gymnasiet där franskan gick rejält neråt, faktum är att det var mer tråkigt än roligt. Ända tills Raphaël kom in i bilden, min käraste fransman. Lille Raffe, fy vad skoj vi hade det.
Jag besökte honom, han besökte mig. Jag besökte honom, och jag besökte honom igen. Senast var förra året. Lille Raffe, jag saknar honom och måste nog ta och bjuda in honom igen. Det var trots allt hans fel att jag blev totalt förälskad i Frankrike.


Kommentarer
Postat av: mor

Ja, hade jag vetat det när han kom oss hade han aldig fått komma!

2010-02-10 @ 15:26:58
Postat av: Syrran

Åh vad fint! Du borde visa det för Brigitte:)

2010-02-10 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback