Mordisk blick

Jag  vet inte vad som händer. Jag vaknade upp med ett helt knallrött öga som kliar. Av med linserna, i med en Clarityn (?), inget händer. Jag blir meddragen till apoteket, dom tittar, dom undrar. Jag får droppar, jag får rengöring. Blir det inte bra tills på torsdag fick jag ordinationen "sjukhus, akut". Tack. 18€ fattigare, och nervositet för arbetsintervjun ikväll, tänk om han tror ja ser ut så här... Glasögon passar hur som helst bra på en arbetsintervju. Får satsa på dräkt, röda läppar och knut med så kanske han inte ser mitt hemska öga...


Kommentarer
Postat av: mor

ser ut som en kraftig ögoninfektion tycker jag. Tvätta med vatten flera ggr dagl, egen handuk, byte av örngott ofta, god handhygien. Obs!SMITTSAMT, håll dig på avstånd. Krya på dig lilla hjärtat, puss:)

2010-02-15 @ 18:45:02
Postat av: Amanda

Då är det nog de. Har var tpå apoteket och fått värsta tvättinstruktioner. Smittsamt är det också, jag och Yann ser likadana ut.

2010-02-15 @ 23:05:23
Postat av: Syrran

Jag tittade faktiskt mer på dina fantastiska fransar än fylleögat. Blinka lite extra på intervjun så kanske det blir likadant där:)

2010-02-16 @ 00:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback