Fyra fransoser + Amanda = trång säng



Jag förstår verkligen inte. En mysig liten middag på Tabù, med god mat och discostämning. Gratis champagne fram till sent. Stora tunnor med is och champagne köptes ytterligare in av dom som har råd, bra tillfälle att vara svenska och tjej. Dansande alldeles för mycket till alldeles för dålig musik. Vid 2tiden bestämdes det att vi skulle in till centrala Paris. Boka VIPbord, in på klubb, dansa ännu mer, och ännu fler tunnor med olika sorters dricka. Nej, sant att säga är jag inte den största drickaren, jag var den som höll ett öga på alla istället. Men jag lyckades likförbenat tappa bort min scarf och mina strumpbyxor (det låter konstigare än det är). Attans bananer. Hemkommen med fyra fransoser och insikten om att bilarna var inlåsta. Fyra fransoser plus Amanda i dubbelsäng, trångt, illaluktande men klockan 8 på morgonen somnar man gott iallafall.

(Och en och en halv timme senare ringer klockan och en ny dag börjar)


Kommentarer
Postat av: josse

såg ditt fina inlägg på min blogg, det var inte så jag menade. nej givetvis ska jag inte klaga på helgen. det blev faktiskt finnemang tillslut:)(om man bortser från detaljen med underkläders-tjuvandet då)

jag har inga som helst anmärkningar på paris-uteliv:)

2010-01-24 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback