Fantastiska vänner

Jag är trött, eftersom läggdags igårkväll blev framflyttad till idag morse. Jag åkte till Le Loft med mina käraste två fransmän, dansade och sjöng. Åkte lyxig bil och drack champagne, dock inte lika dyr som förre helgen, hoho. Jag hade det mer än super och ännu gladare blir jag när jag stöter på Romain på dansgolvet. Det kan nog vara den mest femenina killen jag någonsin träffat - jag blir rent av en grov rörmokare jämte honom. Men med tajta jeans, tröja, kedjor och ringar och ett pipigt "ca vaaa" kan man ändå inte låta bli att tycka om honom, goding där.

Och annars lever jag. Har fantastiska vänner, bra jobb och bästa nätterna någonsin. Montpellier med svenska och utländska vänner var underbart, men inget går upp mot att ha fransoser som sällskap. Inte trodde jag för ett år sedan att jag skulle fastna i en hiss med fem fransmän på ett diskotek i Paris... Upplevelser på hög nivå, hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback