Snälla, tänk på mig









Är det så konstigt att man är patriotisk och tycker sverige är sådär obotligt vackert?

Nu ska jag säga er hemma en sak.
Tänk på mig när ni tittar i skåpen och inte hittar något ätbart - när det egentligen finns 20  delikata godsaker att sätta tänderna i. Tänk på mig när ni klagar över vit glittrande snö som inte vill sluta falla, och tänk på mig när krokus och snödroppar tittar upp. Tänk på mig när ni går in i en mataffär och hittar allt ni vill ha, och släng iväg ytterligare en tanke när ni går upp i välstädade hus utan skoavtryck överallt. Tänk på mig ibland, tack.


Kommentarer
Postat av: Olle

Ska tänka på dej :)

2010-03-18 @ 08:51:52
Postat av: Johanna

Gör redan det! Varje dag

2010-03-18 @ 17:58:13
Postat av: mor

Ja, Sverige e fantastisk! Vi tänker på dig varje dag, kom hem en sväng o kolla om du kan sätta tänderna i nåt. Nu blir det skogaholmsmacka med ägg...ska jag göra en snabbt till dig?

2010-03-18 @ 18:59:32
Postat av: kusin sara

alltid, och det vet du=) frabre forever in my heart;)

2010-03-18 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback