Bourriquet.

Idag blev jag dragen i svansen, pussad pa mulen och knackad pa ogat. Trots 35gradig varme oc trots att man stanger in sig sjalv i en klaustrofobiskt drakt med tillhorande huvud sa alskar jag mitt jobb. Det ar sa icke-glamorost det kan bli, man ser ingenting, manniskor knuffas runtomkring en och barn tjuter. Man svettas och tvingas byta t-shirt 5 ganger om dagen och kollegorna ser allt utom sjalva harligheten.
Men jag, JAG, jobbar pa disney oc kan fortfarande inte forsta det.
Idag var jag Ior for alla som inte forstod det. Eeyore. Bourriquet. Det ar inte helt latt att lara sig pa alla sprak.

Jag ar inte ledig forran pa torsdag, hurra!!!

Kommentarer
Postat av: mor

När får man se ngn bild på hur du ser ut då? El e d förbjudet att fota?

2011-07-01 @ 08:23:20
Postat av: Anna

Hej!

Hittade din blogg då jag googlade personer som jobbar på disneyland, då min nuvarande plan är att ta mig dit. Kunde du redan flytande franska när du började? Har en massa frågor!

mvh Anna

2011-12-17 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback