Beroendetet



Usch. Vad jag kom på att nyckelben är läskiga.
DOm måste vara väldans lätta att bryta....




Jag har blivit beroende.
Ja, det kanske jag har vart länge.
Av en låt. Grrr, inte bra alls.
Det värsta är väl kanske att den är grymt dålig.





Dååå, är farfar här och jobbar.  Känns som om det vore vår. Lukt av sågspån, och så solen soM lyser på marken. Det ör härligt de. Ja, inte att förglömma, chokladpaus med farfar.



Sen är det bugg imorn med. Man kan ju undra hur det ska gå. Ett och två kämpa på. Eller snarare, ett två tre fyr, kanske.  Ja, kul är det iallafall :) Och sara kämpar  på. Haha..





Jag önskar att jag vore liten så jag kunde åka på ett blad. Fy vad härlgit de hade vart. Att dels kunna flyga med bladet. Och sen flyta på vattnet med de också. Härligt. Man kan till och med välja färg på bladet, grön, rött, gult.. ja, massor. Mycket härligt hade de vart. Fast va skulle man gör aom bladet vänder på sej?!






Att kolla upp på en arbetsplats:
eventuella bullar

Kan bullarna på något sätt skada arbetarna?
Hur stora är sockerkorna?
Om det är pärlsocker, hur stor är chansen att man sätter i halsen?
Buller?
Lyftskador av bullarna?
Kan man få bullersättning?

Men det är minsann bra sabina. :P









Karoline fick mej på andra tankar idag. Svingelskogentankar närmare bestämt.
Här kommer vi, som bor, i svingelskogen..
...Kirre Kurre Ekorre, och Långhoppa Hare...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback