Manlig kroppsvärme + Fia

Där satt vi, jag och Fia, runt tolvtiden vid korsvägen.
Efter en dansande kväll (och massa rörelseenergi omvandlat till värmeenergi) var vi svettiga och mysiga.
Dick var det kallt när man kom ut i ett tio gradigt varmt (kallt) Sverige.
Att det dessutom regnade gjorde inte saken bättre.
Medan jag släcker törsten med en fanta och kurar in mej i jackan, sitter Fia uppenbarligen och funderar..
Helt plötsligt kläcks en ide av henne, eller tänkte hon snarare högt?!

F: Åh, det hade väl varit härligt med lite manlig kroppsvärme nu?
J: Men Fia då!!
F Ja, men jag fryser ju så mycket nu..


Tss, ibland ploppar det ur saker ur hennes mun, helt oväntade saker.
Kanske är det det som gör att man älskar att umgås med henne?


image176

Kommentarer
Postat av: K

Skojjar du eller ?? Oh vi kanske skulle ta och hänga på ;) Det hade varit så himmla kuul ! Men tro du dte är okej då ? :O :D:D Puss puss

Postat av: K

Oh ja, om du vill ha med så åker jag mer än gärna med dig . Och jag måste väl erkänna - han var ju ändå hemskt fin att titta på !

2007-07-26 @ 17:42:09
URL: http://kapsylen.blogg.se
Postat av: K

jag ska bara tillägga att Maria nog också gärn aåker med men jag har inte pratat med henne så mkt sen vi kom hem så jag kan inte prata för henne . men det vore hemskt roligt :D

2007-07-26 @ 17:45:15
URL: http://kapsylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback